کد خبر: ۷۹۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸
تعداد بازدید: ۱۳۳۳
باشگاه پرسپولیس طی روزهای آینده خبرهای خوشی را دریافت خواهد کرد.
خبر خوش مدیرعامل سرخ ها به پرسپولیسی هابه گزارش خبرداغ ، تلاش های باشگاه پرسپولیس، نامه نگاری ها و رایزنی با مقام های کنفدراسیون فوتبال آسیا بالاخره نتیجه بخش شد و بنا بر اخبار دریافتی از باشگاه، پرسپولیس در روزهای آینده پاداش آسیایی پرسپولیس تا چند روز دیگر وارد حساب باشگاه خواهد شد،  مدیران ارشد باشگاه پرسپولیس در زمستان 97 روزهای کاری بسیار شلوغی را سپری می‌کنند.

 

ایرج عرب، پیش از این خبر از ارسال بیش از 6 نامه به کنفدراسیون را داده بود و حالا خبرهای خوبی از باشگاه شنیده می شود. بر اساس این اخبار باشگاه ظرف روزهای آینده به این پول می رسد.


مدیر و مسئولان باشگاه پرسپولیس برای این که انتظارات هواداران را در فصل نقل‌وانتقالات برآورده کنند گزینه‌های مدنظر برانکو را زیر ذره‌بین قرار داده‌اند و قصد دارند با یکی‌دو خرید تیمِ قدرتمندی را در نیم‌فصل دوم روانه میدان کنند.

البته فعالیت‌های مدیران پرسپولیس تنها به فصل نقل‌وانتقالات ختم نمی‌شود، طبق ادعای روزنامه پیروزی،با پیگیری های صورت گرفته از سوی ایرج عرب، پاداش آسیایی پرسپولیس تا چند روز دیگر وارد حساب باشگاه واریز می‌شود.

 

ایرج عرب در آخرین مصاحبه خود گفته بود: «کماکان به فعالیتمان در نقل و انتقالات ادامه می‌دهیم، جذب مهاجم کروات، جدایی منشا و خروج انصاری از لیست به نظر برانکو بستگی دارد، قرار است او روز پنج‌شنبه به تهران بازگردد و حضوری با هم گفتگو کنیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: