کد خبر: ۷۹۷۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۲۶۳
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: جای دروزاه بان استقلال در تیم ملی برای جام ملت‌ها خالی است.
جای حسینی در جام ملت‌ها خالی استبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به شایعات ایجاد شده پیرامون سید حسین حسینی گفت: حسینی از دروازه‌بانان خوب و آینده دار فوتبال کشور ماست و همینطور از سرمایه های باشگاه استقلال محسوب می‌شود. باشگاه و شخص اینجانب همیشه از ایشان و همینطور بقیه بازیکنان تیمم به عنوان اعضای خانواده استقلال حمایت کرده و خواهم کرد و نظر آقای شفر و کادرفنی هم در این خصوص دقیقا همین است.

 

وی در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: سید حسین هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ فنی جزو بهترین‌های فوتبال ماست و واقعا جای ایشان هم در جام جهانی و هم الان در جام ملت‌ها خالی است که امیدوارم با تلاش و جدیت و تمرینات منظم و استفداده از نظرات کادرفنی و همینطور تجربیات دروازه بان بزرگی به نام سید مهدی رحمتی به جایگاهی که مستحقش است، برسد.

 

فتحی در پایان صحبت‌های خود افزود: از نظر من سید حسین حسینی بازیکن استقلال بوده، هست و خواهد بود.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: