کد خبر: ۷۹۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
تعداد بازدید: ۲۸۷
وزیر ارتباطات می گوید: اینکه ما تفنگ را ‏روی سر کسی بگیریم و شلیک کنیم، طرف می میرد، این یک واقعیت است. فرض کنیم فیلترینگ اینستاگرام هم رخ داد؛ قرار است بعد از آن چه ‏اتفاقی رخ دهد؟ این را بیایند برای مردم روشن کنند و شفاف بگویند.
فرض کنیم اینستاگرام فیلتر شد؛ از فردا چه اتفاقی در کشور رخ می‌هد؟ / به مردم شفاف بگویید بعد از آن چه خواهد شد؟ / ‏دوقطبی فیلتر و مخالفت با فیلتر درست نکنند

به گزارش خبرداغ، وزیر ارتباطات می گوید: فرض کنیم فیلترینگ اینستاگرام هم رخ داد؛ از فردا چه اتفاقی در کشور رخ می دهد؟ اینکه ما تفنگ را ‏روی سر کسی بگیریم و شلیک کنیم، طرف می میرد، این یک واقعیت است اما اینکه در این واقعیت چه رخ می دهد، باید بررسی ‏شود.‏

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به اظهارات معاون دادستان کل کشور در خصوص صدور حکم قضایی برای ‏فیلترینگ اینستاگرام گفت: البته من متن صحبت های ایشان را نخوانده ام و از تیترهای خبرها متوجه صحبت ایشان شده ام. اما ‏فرض کنیم که حرف ایشان درست باشد و اختیار قانونی هم داشته باشند و چنین اتفاقی هم بتواند رخ دهد. قرار است بعد از آن چه ‏اتفاقی رخ دهد؟

او ادامه داد: فرض کنیم اینستاگرام فیلتر شد. اتفاق پس از آن چیست؟ این را بیایند برای مردم روشن کنند و شفاف بگویند و دوقطبی ‏فیلتر و مخالفت با فیلتر درست نکنند. بیایند به صورت واقعی صحبت کنند و بگویند امروز ما اختیار داریم و از آن هم استفاده ‏کردیم و فیلتر کردیم. از فردا چه اتفاقی در کشور رخ می دهد؟ در زندگی مردم چه اتفاقی رخ می دهد؟ در حاکمیت ما چه اتفاقی ‏رخ می دهد؟ در کاهش جرائم کاهش چه اتفاقی رخ می دهد؟ در افزودن این ظرفیت به توانمندی های داخلی چه اتفاقی رخ می دهد؟ ‏اینها را باید صحبت کنند و جمع بندی عقلا صورت بگیرد.‏

آذری جهرمی افزود: اینکه ما تفنگ را روی سر کسی بگیریم و شلیک کنیم، طرف می میرد، این یک واقعیت است اما اینکه در ‏این واقعیت چه رخ می دهد، باید بررسی شود.‏

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
0
من کارمند رسمی بازنشسته مخابران منطقه تهران هستم
با آقای محمود واعظی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات درمورد فرزند نامه نوشته ام اما هنوز پاسخی از سوی شرکت مخابرات و رئیس دفتر رئیس جهمور دریافت نشده است.
محمود واعظی هنوز پاسخ نامه مان را نداده
من 33 سال درشرکت مخایرات ایران و مخابرات منطقه تهران خدمت کرده و اکنون بازنشسته ام از وزیر بارها تقاضا کردم که تنها فروندم را درمخابرات منطقه تهران تهران مشغول کار کنند که نکرده اند اکنون ازمدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران می خواهم به خواسته می پیر مرد عمل کنند وفرزند بیکاری و تحصیلکرد هام را درمخابران منطقه تهران مشغود بکارکنند.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
0
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
بسمه تعالی

وزیرمحترم ارتباطات وفناوری اطلاعات
جناب آقای محمد جواد آذری جهرمی

با سلام

احتراما سخصار می رساند اینجانب مرتضی میرزابابائی کارمند رسمی مخابرات منطقه تهران مستقر درمنطقه 5 مرکز مخابرات آیت اله ایروانی به شماره مستخدمی 61001328، شماره کارمندی 1420070 با 33 سابقه) فرزند بنام محمد میرزابابائی به شماره شناسنامه 0014945940 که مورخ 93/8/26 جهت شغل نگهبانی فرم پرنموده خواهشمند است نظرمساعدت مبذول داشته ودستوراقدام متقضی درتعجیل این امر صادرفرمائید.

باتشکرفروان
مرتضی میرزابابائی

ضمنا دارای 27 ماه درجبهه های حق علیه باطل حضورداشته ام
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: