کد خبر: ۷۹۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۱۷۲
قائم مقام و سخنگوی وزارت بهداشت با تأیید خبر استعفای وزیر بهداشت گفت: قاضی زاده هاشمی از روز دوشنبه به وزارتخانه نرفته است. حریرچی گفت: البته اطلاع رسانی درخصوص این اتفاق به عهده هیأت دولت است.
وزارت بهداشت: قاضی زاده هاشمی از دوشنبه به وزارتخانه نرفته / او از چهارشنبه هفته گذشته استعفا کرده بودبه گزارش خبرداغ، قائم مقام و سخنگوی وزارت بهداشت با تأیید خبر استعفای وزیر بهداشت گفت: قاضی زاده هاشمی از روز دوشنبه به وزارتخانه نرفته است.

ایرج حریرچی قائم مقام و سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در برنامه حالا خورشید در پاسخ به سوالی درباره خبر استعفای قاضی زاده هاشمی گفت: ایشان روز چهارشنبه هفته گذشته استعفای خود را تقدیم کرده است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص حضور وزیر در وزارتخانه گفت: ایشان از روز دوشنبه و بعد از خداحافظی با معاونانش در وزارت بهداشت حضورنیافته است.

حریرچی گفت: البته اطلاع رسانی درخصوص این اتفاق به عهده هیأت دولت است.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: