کد خبر: ۷۹۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۱۷۲
سخنگوی شورای نگهبان ضمن مثبت ارزیابی کردن انتصاب آیت الله آملی لاریجانی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضویت فقهای شورای نگهبان، این اقدام را به جا و دقیق دانست.
انتصاب آیت‌الله آملی لاریجانی به ریاست مجمع به جا بود/ رد مصوبه تبدیل میراث‌فرهنگی به وزارتخانهبه گزارش خبرداغ، سخنگوی شورای نگهبان ضمن مثبت ارزیابی کردن انتصاب آیت الله آملی لاریجانی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضویت فقهای شورای نگهبان، این اقدام را به جا و دقیق دانست.

عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با انتصاب آیت الله آملی لاریجانی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان، اظهار کرد: با توجه به شخصیت و جایگاهی که آیت الله آملی لاریجانی دارند، انتصاب به جا و دقیقی بود.

سخنگوی شورای نگهبان، اضافه کرد: امیدواریم ان شاءالله هم در ریاست مجمع تشخیص مصلحت و هم در عضویت فقهای شورای نگهبان بتوانند بیش از پیش موفق باشند و ما هم در شورای نگهبان آماده هرگونه همکاری با ایشان هستیم. قطعا همه آقایان هم از این اتفاق استقبال می کنند.

وی همچنین ضمن تایید خبر «رد مصوبه تبدیل سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی وگردشگری به وزارتخانه» توسط شورای نگهبان برای دومین بار، اظهار کرد: این مصوبه برای اصلاح به مجلس اعاده شد.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: