کد خبر: ۷۹۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۳۰۱
روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با اصغر سلیمی نماینده مردم شریف سمیرم در مجلس شورای اسلامی،فرماندار و گروهی از کشاورزان این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.
ملاقات صمیمی مدیرعامل بانک کشاورزی با نماینده مردم،فرماندار و گروهی از کشاورزان شهرستان سمیرمبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک کشاورزی، در این دیدار صمیمی که عصر روز دوشنبه دهم دی در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد، وضعیت بدهی باغداران خسارت دیده شهرستان سمیرم رسیدگی شد و راهکارهای مقتضی برای امهال تسهیلات این دسته از کشاورزان مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در این ملاقات، خدارحمی با اشاره به  اینکه دستور العمل اجرایی بند خ تبصره 33 در حال نهایی شدن است گفت: در روزهای آینده با تقسیم استانی اعتبار تخصیص داده شده،اجرای رویه امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده عملیاتی خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: