کد خبر: ۷۹۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۲۸۷
گروهی از پژوهشگران نوعی سیستم سنجش قند خون ایجاد کرده اند که می تواند وضعیت قند خون را بدون هیچ درد و سوزنی به شکل شبانه روز ثبت کند. این ایده جذاب شامل یک دستگاه سنجشگر و ابزار ردیابی قند خون است.
سنجش قند خون بدون درد و خونریزی / ثبت شبانه روزی وضعیت گلوکز / دارای سنجشگر خودکار و دقیقگروهی از پژوهشگران نوعی سیستم سنجش قند خون ایجاد کرده اند که می تواند وضعیت قند خون را بدون هیچ درد و سوزنی به شکل شبانه روز ثبت کند. این ایده جذاب شامل یک دستگاه سنجشگر و ابزار ردیابی قند خون است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، میلیون ها نفر باید هر روز میزان گلوکز خون خود را بررسی کنند و این گرفتن نمونه خون می توانند دردناک و تحریک کننده باشند.

یکی از رایج ترین روشها که به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد یک ابزار سنجشگر است که شامل یک سوزن کوچک ،برای به دست آوردن یک نمونه خون  می شود.


سیستم کنترل گلوکز "FreeStyle Libre" یک سنسور جدید قند خون است که می تواند به بیماران کمک کند تا این روند را از بین ببرند. درواقع سیستم کنترل گلوکز FreeStyle Libre  شامل یک سنسور کوچک است که به طور خودکار قند خون شما را اندازه گیری می کند و به طور مداوم در تمام طول روز و شب اطلاعات مرتبط با قند را ذخیره می کند. این سیستم می تواند از طریق یک اسکنر پوشیدنی و در عرض یک ثانیه وضعیت قند شما را ثبت کند.


علاوه بر این، سیستم FreeStyle Libre در برابر آب مقاوم است، بنابراین می توان آن را در حالی که در حال دویدن، شنا و یا ورزش هستید هم استفاده کنید. این موضوع باعث می شود دستگاه مذکور به طور چشمگیری نسبت به دستگاههای مشابه موجود در بازار ارجحیت داشته باشد.

برای استفاده از این سیستم، کاربر باید سنسور کوچک دستگاه را روی بازوی خود نصب کند. این سنسور بسیار کوچک؛ کوچکتر از 1.5 اینچ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: