کد خبر: ۷۹۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید: ۴۶۴
فوق ستاره جدید سرخپوشان سورپرایز سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به‌حساب می‌آید گفته می شود که این ستاره جانشین جهانبخش می‌شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، فوق ستاره جدید سرخپوشان سورپرایز سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به‌حساب می‌آید گفته می شود که این ستاره جانشین جهانبخش می‌شود.

 

در حالی که کمتر از یک هفته تا شروع رقابت های جام ملت های آسیا مانده است، همه نگاه ها به این مسابقات حساس خیره شده و همه هواداران تیم ملی و فوتبال دوستان ایرانی منتظر نتیجه تیم‌ملی در امارات هستند.

 

 

 



حال با توجه به مشکلی که برای علیرضا جهانبخش به وجود آمده و مصدومیت او هنوز به پایان نرسیده از اردوی تیم‌ملی خبر می رسد که، کارلوس کی‌روش قصد ندارد درخصوص جهانبخش وینگر ارزشمند خود در دیدارهای ابتدایی خود ریسک کند. کارلوس کی روش در روزهای گذشته برای جهانبخش جایگزین نیز انتخاب کرده است، طبق چیدمان تمرینات اخیر تیم‌ملی مهدی ترابی وینگر تکنیکی و خرید جدید سرخ‌پوشان باید جای خالی جهانبخش را در ترکیب پر کند.

 

مهدی ترابی در آخرین مصاحبه خود گفته است: «خداروشکر توانستم که در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرم، از مردم می‌خواهم بصورت ویژه برای تیم ملی دعا کنند تا نتایج خوبی بگیریم. تمام بازیکنان انگیزه بالایی دارند و فکر می‌کنم همین موضوع کمک کند تا بهترین عملکرد را داشته باشیم، امیدوارم اگر فرصت به من رسید تا در ترکیب تیم ملی باشم بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم و برای تیم ملی کشورم مفید باشم.»

 

 

گفتنی است مهدی ترابی  باید سعی خود را بکار بگیرد تا در زمین فوتبال و در سبک بازی خود تحول ایجاد کرده و به نوع بازی جهانبخش نزدیک شود. ستاره جدید پرسپولیسی ها که اتفاقا در پست فوتبال نیز شباهت زیادی به جهانبخش دارد، در ابتدای مسیر فوتبالی خود است و می جنگد تا بتواند با درخشش در جام ملت ها و  با پیراهن پرسپولیس خود را به سطح اول فوتبال دنیا برساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: