کد خبر: ۷۹۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۱۰۷۰
سخنگوی باشگاه پرسپولیس صحبت‌های جالبی را دربارۀ حضور قوچان‌نژاد در این تیم بیان کرد.
پاسخ قطعی سرخپوشان به حضور گوچی در پرسپولیس! + عکسبه گزارش خبرداغ ، رضا قوچان نژاد ستاره سابق تیم ملی ایران برای عقد قرارداد با سرخپوشان پایتخت به توافق نرسید. در روزهای گذشته بحث حضور رضا قوچان‌نژاد، مهاجم سابق تیم ملی ایران در پرسپولیس، یکی از سوژه‌های اصلی رسانه‌ها بوده است.

 

بنابر خبرهایی که در چند روز اخیر به گوش می‌رسد پیوستن این بازیکن به جمع سر‌خ‌پوشان تا حدود زیادی منتفی شده است با اعلام پندار خمارلو، جذب رضا قوچان نژاد توسط پرسپولیس رسما منتفی شد، سخنگوی باشگاه پرسپولیس در همین رابطه گفت: از نظر ما، همه چیز تمام شد و دیگر مذاکره با قوچان‌نژاد را ادامه نمی‌دهیم. هر اتفاقی که بوده، مربوط به گذشته است و باشگاه همه چیز در مورد جذب این بازیکن را منتفی تلقی می‌کند.

 

شنیدها حاکی از آن است که پیشنهاد مسئولان پرسپولیس به گوچی، یک سوم مبلغ پیشنهادی او است.

 

مدیر برنامه‌های قوچان نژاد در همین مورد گفت: علاوه بر پرسپولیس دو تیم دیگر ایرانی خواهان قوچان‌نژاد هستند، آنها هم در حد پیشنهاد اولیه صحبت‌هایی با ما داشته اند، برای اولین بار به بازی در ایران فکر می‌کنیم و در حال بررسی آن هستیم

 

در همین خصوص، سایت قبرسی دلیل اصلی به توافق نرسیدن قوچان نژاد با تیم فوتبال پرسپولیس را مشکلات دو سوی قرارداد در بحث مالی عنوان کرد.

 

 

قوچان نژاد راهی آمریکا می شود!

 قوچان‌نژاد نسبت به مبلغی که مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند به توافق نرسید و احتمال پیوستن این بازیکن به جمع قرمزها بسیار کم است. ظاهرا رضا قوچان نژاد از آمریکا پیشنهاد دارد و به احتمال زیاد گوچی به یکی از تیم‌های آمریکا می‌پیوندد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: