کد خبر: ۷۹۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۹۹
یک رسانه مدعی شد یکی از مسئولین ارشد دانشگاه آزاد دانشجویان معترض را با خودرو زیر گرفته و دو نفر را نیز مجروح کرده است. در همین حال، روابط‌عمومی دانشگاه آزاد خبر زير گرفتن دانشجويان را تکذیب و اعلام کرد: رئیس دانشگاه آزاد هم‌اکنون در جمع دانشجویان درحال سخنرانی است.
ادعای یک رسانه درباره زير گرفتن دانشجويان دروغ از آب درآمد / دانشگاه آزاد: این خبر ساختگی است

یک رسانه مدعی شد یکی از مسئولین ارشد دانشگاه آزاد دانشجویان معترض را با خودرو زیر گرفته و دو نفر را نیز مجروح کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»، در این حادثه یک مسئول ارشد دانشگاه آزاد برای باز کردن راه عبور خود به زور متوسل شده بود و این امر باعث زخمی شدن ۲ تن از دانشجویان از ناحیه پا شده است.

در همین حال، روابط‌عمومی دانشگاه آزاد خبر زير گرفتن دانشجويان را تکذیب کرد. بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد، رئیس دانشگاه آزاد هم‌اکنون در جمع دانشجویان درحال سخنرانی است.

همچنین ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در واکنش به خبر زیر گرفتن چند دانشجو توسط خودروی یکی از مسئولان دانشگاه آزاد گفت: این مسائل ساختگی است و می‌خواهند فضا را ملتهب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: