کد خبر: ۷۹۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۵۷
تعدادی از همبازیان غفوری معتقدند سکوتش پس از نرفتن به جام جهانی و مصاحبه نکردن علیه کی‌روش از مهم‌ترین عوامل حضورش در لیست نهایی تیم ملی است.
تبریک ملی‌پوشان به غفوری؛ جام ملت‌ها پاداش سکوت تو بودبه گزارش خبرداغ ، در اواخر اردیبهشت امسال وقتی کارلوس کی‌روش در آستانه جام جهانی روی نام وریا غفوری قلم قرمز کشید و این بازیکن را از جمع مسافران روسیه کنار زد، خیلی‌ها تصور می‌کردند دوران بازی‌های ملی این بازیکن به سر رسیده و او باید فوتبالش را از این پس فقط در عرصه باشگاهی دنبال کند.

 

بدیهی بود که خود وریا هم به شدت از اینکه مجال حضور در جام جهانی را به دیگران سپرده، ناراحت و عصبانی شد ولی علیرغم اتفاق فوق حاضر نشد علیه کارلوس کی‌روش حرفی بزند. سیاستی که حالا این روز‌ها به‌معنای واقعی کلمه کمک حال او شده است به خاطر اینکه غفوری دوباره اعتماد سرمربی تیم ملی را جلب کرده و در زمره مسافران امارات قرار گرفته است.

 

اتفاقاً روز پنج‌شنبه چند نفر از همبازیان غفوری در تیم ملی و استقلال ضمن تبریک گفتن به او بابت حضور در جام ملت‌ها، به وریا تأکید می‌کردند که سکوتش پس از نرفتن به جام جهانی و مصاحبه نکردن علیه کی‌روش یکی از مهم‌ترین عواملی است که باعث شده او جام ملت‌های آسیا را از دست ندهد، چون اگر ضد سرمربی حرف می‌زد، به سرنوشت چند بازیکن دیگر دچار می‌شد و باید جام ملت‌ها را از پای تلویزیون دنبال می‌کرد.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: