کد خبر: ۷۹۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
تعداد بازدید: ۲۸۳
بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از آقای برانکو ممنون هستم که روی من نظر مثبتی دارد و می‌دانم که انتخاب پرسپولیس بهترین انتخاب ممکن است.
نادری: از برانکو بابت لطفش ممنونم/در پرسپولیس هر شماره ای بدهند می پوشمبه گزارش خبرداغ ، محمد نادری، در خصوص حضورش در تیم پرسپولیس و اینکه چه شد این تیم را برای ادامه فوتبال انتخاب کرده، گفت: من پیشنهادهایی داشتم اما پس از مشورت‌هایی که انجام دادم در نهایت تصمیم گرفتم به تیم بزرگ و پرهوادار پرسپولیس بپیوندم و خدا را شکر که این اتفاق رخ داد و امیدواریم همراه با خانواده بزرگ پرسپولیس سومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر را جشن بگیریم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا از نظر ذهنی و روحی خود را آماده حضور در تیمی مثل پرسپولیس کرده‌اید؟ ادامه داد: من همه تلاشم را می‌کنم تا در تیم پرسپولیس جا بیفتم و ۱۰۰ درصد این آمادگی ذهنی را دارم تا در تیم پرسپولیس بازی کنم. همانطور که گفتم پیشنهادهایی داشتم اما تصمیم گرفتم در پرسپولیس بازی کنم و مطمئن هستم بهترین انتخاب را انجام دادم. این قرارداد البته ۶ ماهه خواهد بود اما اگر شرایط فراهم باشد حتی قابلیت قرارداد بلند مدت وجود دارد.

 

نادری در مورد اینکه برانکو توجه خاصی به او دارد، افزود: واقعاً از اقای برانکو ممنون هستم که به من لطف داشته و نظر مثبتی به من دارد، امیدوارم جواب اعتماد او را با بهترین بازی‌ها انجام دهم.  قطعاً حضور در تیم بزرگی مثل پرسپولیس و بازیکنان بزرگ این تیم برای من یک افتخار است و خوشحالم که الان اینجا هستم.

 

بازیکن جدید تیم پرسپولیس در خصوص اینکه در این تیم چه شماره‌ای به تن خواهد کرد، ادامه داد: شماره پیراهن برای من مهم نیست و هر شماره‌ای که بدهند آن را می‌پوشم و به این مسائل فکر نمی‌کنم. من در تیم‌های قبلی شماره ۲۵ را می‌پوشیدم اما هر شماره‌ای به من بدهند آن را به تن خواهم کرد. 

 

این بازیکن در پایان خاطرنشان کرد: برای تعطیلات کریسمس و ژانویه به تهران آمدم و پس از عقد قرارداد با پرسپولیس در اولین جلسه‌ای که تمرینات آغاز شود در محل تمرین حاضر خواهم شد.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: