کد خبر: ۷۹۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
تعداد بازدید: ۲۵۴
سرپرست کمیته فوتسال از انجام مکاتبه رسمی فدراسیون با فدراسیون برزیل جهت انجام بازی دوستانه تیم های ملی فوتسال ایران و برزیل خبر داد.
مکاتبه رسمی برای بازی دوستانه با برزیل انجام شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، داود پرهیزگار، سرپرست کمیته فوتسال ضمن تایید مطلب فوق گفت: روز گذشته مکاتبه رسمی با برزیل در خصوص بازی دوستانه در تهران صورت گرفته و منتظر پاسخ این تیم برای برگزاری بازی تدارکاتی هستیم. با توجه به اینکه روز 19 فروردین ماه سال 98 فیفا دی است، پیشنهاد برگزاری این دیدار را داده ایم.

 

وی افزود: فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال برای روند رو به رشد فوتسال و آمادگی تیم ملی فوتسال بزرگسالان و دیگر رده ها به منظور شرکت در رقابتهای مختلف بین المللی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. 

 

سرپرست کمیته فوتسال درباره برگزاری اردوی تدارکاتی این تیم گفت: قرار است تا در بهمن ماه اردوی متصل به اعزام تیم ملی فوتسال بزرگسالان برگزار و سپس به کشور صربستان بروند تا دو بازی دوستانه با این تیم برگزار کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: