کد خبر: ۷۹۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶
تعداد بازدید: ۲۷۸۱
مروارید سیاهی که مورد نظر باشگاه آبی پوشان پایتخت بود چراغ سبز نشان داد.
به گزارش خبرداغ ، عملکرد ضعیف خط حمله استقلال در نیم‌فصل نخست باعث شده تا شایعات زیادی در باره پیوستن یک مهاجم طراز اول به جمع شاگردان شفر به‌گوش برسد.

 

 

مروارید سیاهی که مورد نظر باشگاه آبی پوشان پایتخت بود چراغ سبز نشان داد. ابراهیم توره یکی از ستاره هایی است که شایعه حضورش در جمع آبی پوشان از چند هفته قبل مطرح شده. در شرایطی که مدیران استقلال مذاکره با او را تائید نکرده اند.

 

 

وی که مهاجم سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس و سپاهان با کارنامه‌ای درخشان به هدف اول مدیران آبی در روزهای سرد پاییزی تبدیل شده است، این‌طور که از شواهد و قرائن مشخص است نشان می دهد او به حضور در استقلال بی میل نیست گویا وی نیز علاقه خاصی برای حضور دوباره در لیگ برتر دارد، سه قلب آبی توره در آخرین پست اینستاگرامی او به خوبی گواه این قضیه است.

 

 

انتشار عکس با قلب آبی می تواند به معنای چراغ سبز این مهاجم 32 ساله به استقلال برای بازگشت به فوتبال ایران باشد و باید دید این بازیکن نهایتا به استقلال خواهد آمد یا نه؟

 

 آمار کلی ابراهیم توره:

 در پیکان ۲۱ بازی ۱۳ گل زده
پرسپولیس ۲۴ بازی ۱۱ گل
 سپاهان ۵۳ بازی برای ۳۶ گل
 عجمان ۱۰ بازی ۷ گل
 موناکو ۵۲ بازی ۱۸ گل
 النصر ۴۳ بازی ۳۴ گل
 لیائونگ چین ۱۰ بازی ۲ گل
 آژاکسیو فرانسه ۱۶ بازی ۵ گل


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: