کد خبر: ۷۹۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۲۴۸
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه بین رئیس مجلس و استیضاح کنندگان حجتی خبر داد.
برگزاری جلسه استیضاح کنندگان حجتی با لاریجانی/ تعطیلی مجلس بستگی به نظر هیأت رئیسه دارد/ احتمال لغو استیضاح

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،‌ علی اصغر یوسف نژاد  درباره استیضاح وزیر جهاد و کشاورزی گفت: قرار است عصر امروز نشستی بین استیضاح‌کنندگان وزیر جهاد با آقای لاریجانی برگزار شود و قرار است که رئیس مجلس نظرات استیضاح‌کنندگان را جویا شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص این نشست گفت: محور این است که یک  گفت‌وگو صورت گیرد که اگر می‌شود از استیضاح صرف‌نظر کنند. در پایان این نشست تکلیف آقای حجتی مشخص می‌شود و اگر حتی یک نفر درخواست استیضاح داشته باشد،‌ جلسه آن برگزار می‌شود.

یوسف‌نژاد تاکید کرد: این احتمال وجود دارد که استیضاح آقای حجتی با پس گرفته شدن همه امضاهای درخواست‌کنندگان لغو شود، مجلس آمادگی لازم برای برگزاری جلسه علنی را دارد و تمام مکاتبات لازم را با دستگاه‌های مربوطه هم انجام داده است.

وی با اشاره به مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بیان کرد: تعطیل شدن جلسه علنی فردای مجلس، نیازمند تصمیم هیات رئیسه مجلس است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر جلسه علنی فردا مجلس شورای اسلامی لغو شود در صورت پافشاری استیضاح‌کنندگان به برگزاری آن، به اولین جلسه علنی بعدی مجلس یعنی روز یکشنبه موکول خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: