کد خبر: ۷۹۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
تعداد بازدید: ۲۵۰
محمد پنجعلی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: منشا بازیکن جنگنده‌تر و قوچان‌نژاد هم بازیکن تکنیکی‌تر و سرعتی‌تری است.
مسئولان پرسپولیس باید سعی کنند بیرانوند را حفظ کنند/ منشا بازیکن جنگنده‌تری نسبت به قوچان‌نژاد استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، محمد پنجعلی درباره حضور احتمالی رضا قوچان‌نژاد در تیم فوتبال پرسپولیس و جدایی گادوین منشا از این تیم اظهار داشت: منشا بازیکنان تاثیرگذاری برای پرسپولیس محسوب می‌شود ولی نظر کادر فنی مهم است و قطعا هر تصمیمی بگیرند به نفع تیم است. منشا بازیکن جنگنده‌تر و قوچان‌نژاد هم بازیکن تکنیکی‌تر و سرعتی‌تری است.



وی در مورد احتمال جدایی بیرانوند از پرسپولیس هم تاکید کرد: مسئولان باشگاه باید سعی کنند این بازیکن را حفظ کنند چون عملکرد این دروازه‌بان در لیگ برتر بی‌نظیر بوده است.



پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد خط دفاعی سرخپوشان خاطرنشان کرد: خط دفاع پرسپولیس باید تقویت شود جون ما 2 بازیکن در این پست از دست داده‌ایم و بعضی‌ها هم مصدوم هستند. حداقل باید بازیکنی بگیریم که در چند پست بتواند بازی کند. به نوشته میزان، پنجعلی درباره حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا هم گفت: ما پتانسیل قهرمانی در این بازی‌ها را داریم. خود کی‌روش هم می‌داند که ما می‌توانیم در این مسابقات موفق باشیم ولی دلیل قول ندادن او مسائل روحی و  روانی است که بازیکنانش را آماده‌تر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: