کد خبر: ۷۹۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۳۰۱
سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران در نشست‌های اخیرش با برانکو او را در جریان مشکلات مالی قرار داده و اولویت بازیکنی است که به ریال پول بگیرد.
یک دلیل مهم دیگر درباره قطعی شدن حضور قوچان‌نژاد در پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سرمربی پرسپولیس یک مهاجم کروات و یک مهاجم اهل مجارستان را از مدت‌ها پیش برای تیمش مدنظر داشت، اما قیمت بالای این بازیکنان باعث شده باشگاه پرسپولیس فعلاً نتواند هیچ‌کدام از این دو بازیکن را به خدمت بگیرد. سرپرست باشگاه پرسپولیس در نشست‌های اخیرش با برانکو او را در جریان مشکلات مالی قرار داده و از او برای جذب بازیکنان مدنظرش فرصت خواسته و در این شرایط اولویت پرسپولیس بازیکنی است که به ریال پول بگیرد.

 

بر اساس شنیده ها جذب مهاجم مدنظر برانکو حدود 800 هزار دلار هزینه در بر دارد و طبیعی است در این شرایط مالی پرسپولیس عقد قرارداد با این بازیکن خیلی سخت باشد. اگر شرایط مالی باشگاه پرسپولیس مهیا باشد برانکو حتی مدافع خارجی هم به لیست تیمش اضافه خواهد کرد، اما با اوضاع فعلی احتمال اینکه برانکو مجبور شود تمام کمبود‌های تیمش را با جذب بازیکنان داخلی جبران کند، با این تفاسیر گوچی که مانند سایر بازیکنان ایرانی به ریال پول دریافت خواهد کرد، می تواند دلیل مهم دیگری نیز برای پرسپولیسس شدن رضا قوچان نژاد دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: