کد خبر: ۷۹۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۲۵۱
هافبک تیم ملی امیدوار است نتایج خوبی در جام ملت‌ها کسب کند.
نوراللهی: مهم قهرمانی تیم ملی است نه بود و نبود من/ باید پرچم تیم ملی ایران بالا برودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، هافبک تیم ملی می گوید شرایط اردوی این تیم در قطر ایده آل است. احمد نوراللهی در این باره گفت: چند روز است که اردوی تیم ملی آغاز شده است و ما شرایط خوبی داریم. هماهنگی خوبی داریم و برای بازی فردا با فلسطین آماده می‌شویم که می‌تواند آماده‌سازی خوبی برای جام ملت‌ها باشد.

او در مورد شرایط محل تمرین تیم ملی گفت: شرایط خوب است و کیفیت زمینی که در اختیار ما قرار گرفته است بسیار خوب است. امیدوارم تیم ملی بتواند در جام ملت ها نتایج خوبی بگیرد.

هافبک پرسپولیس در مورد لیست نهایی تیم ملی گفت: اگر باشم با تمام توان بازی می کنم و اگر هم نباشم با تمام وجود آرزوی موفقیت می کنم و مهم ایران است و شادی دل مردم که امیدوارم بتوانیم بعد از سال ها قهرمان جام ملت ها شویم.

نوراللهی در مورد جو تیم ملی هم می گوید: جو تیم ملی خوب است و همه بچه ها می گویند هراتفاقی که می افتد باید پرچم تیم ملی ایران بالا برود و برای شادی دل مردم کار می کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: