کد خبر: ۷۹۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
تعداد بازدید: ۲۱۴۸
چندی است که بحث پیوستن فوق ستاره فوتبال ایران به جمع تیم‌های بزرگ ایرانی مطرح شده است.
به گزارش خبرداغ ، بر اساس اخباری که از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد برانکو سرمربی پرسپولیس به دنبال یک مهاجم تمام کننده می باشد لذا گفته می شود که وی به دنبال بازگرداندن مهدی طارمی می باشد ولی رضا قوچان نژاد نیز به عنوان نفر بعدی لیست برانکو محسوب می شود.

 

 

اما گویا همسر قوچان نژاد خواهر ساره بیات، بازیگر سینما است مایل نیست برای ادامه زندگی به ایران بیاید و این بازیکن برای آمدن به ایران با مخالفت همسرش روبرو شده است. حالا اما شنیده می شود خواهر زن قوچان نژاد که از بازیگران مشهور سینمای ایران به حساب می آید به خاطر علاقه به پرسپولیس با خواهرش صحبت کرده تا شاید بتواند او را راضی کند تا با آمدن گوچی به جمع پرسپولیسی ها موافقت کند.

 

 

قوچان نژاد که با محبوبیت زیادی بین مردم ایران روبرو است در حال حاضر در تیم فوتبال آپوئل قبرس توپ می‌زند و در اصل سال‌های آخر فوتبال خود را سپری می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: