کد خبر: ۷۹۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۳۰۱
پیش تولید فیلم سینمایی «ملودیکافه» با اتمام مراحل نگارش فیلمنامه به زودی آغاز می‌شود.
همکاری مهراب قاسم‌خانی با منیژه حکمتبه گزارش خبرداغ به نقل از صبا: فیلم سینمایی «ملودیکافه» (نام موقت) پس از دریافت پروانه ساخت و اتمام مراحل پایانی نگارش فیلمنامه که حدود یک سال به طول انجامید به زودی وارد مرحله پیش تولید خواهد شد.


در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سینما و موسیقی هر وقت توی جای درست به هم رسیدن جادو اتفاق افتاده...»

تهیه‌کنندگی «ملودیکافه» را منیژه حکمت بر عهده دارد و فیلمنامه آن را نیز مهراب قاسم خانی نوشته است، بزرگمهر حسین پور هم به عنوان مدیر هنری در این پروژه فعالیت دارد. سایر عوامل فیلم به مرور زمان معرفی خواهند شد.

مهراب قاسم‌خانی درباره این اثر در صفحه شخصی‌اش نوشت: فیلم سینمایی "ملودیکافه” نام موقت پس از دریافت پروانه ساخت و اتمام مراحل پایانی نگارش فیلمنامه که حدود یک سال به طول انجامید و در صورت عدم قتل نویسنده به دست تهیه کننده، به زودی وارد مرحله پیش تولید خواهد شد در خلاصه داستان این فیلم چیز خاصی نیامده جز این که "سینما و موسیقی هر وقت توی جای درست به هم رسیدن جادو اتفاق افتاده ” تهیه کننده منیژه حکمت فیلمنامه مهراب قاسم خانی مدیر هنری بزرگمهر حسین‌پور پ ن به منظور ایجاد هیجانات کاذب و لوس بازی های بیخودی، نام سایر عوامل به صورت قطره چکانی اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: