کد خبر: ۷۹۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۲۷۳
«پرسپولیس کهکشانی»؛ این تنها خواسته هواداران از مدیریت باشگاه است.
تنها خواسته قرمزها از مدیریت باشگاه پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، هواداران پرسپولیس بعد از سپری کردن یک سال و نیم محرومیت که همراه با خون دل خوردن از کمبود بازیکن بود، اکنون به دنبال تزریق خون تازه به جان تیم محبوبشان هستند و از مسئولان جدید این باشگاه درخواست دارند تا با تدبیر به جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم عمل نمایند. سوالی که مطرح می شود این است که آیا مدیریت جدید این باشگاه توانایی این مهم را دارد یا نه؟

 

به عقیده اکثر کارشناسان، سرخپوشان پایتخت در بیشتر نقاط به بازیکن جدید و موثر نیاز دارد و همین امر سبب گردیده که سرمربی تیم نیز در صدد جذب بازیکنان مورد نظرش باش در نقاط ضعف تیم باشد، البته همانطور که می دانید، بازیکنانی چون سروش رفیعی، مهدی شریفی، مهدی ترابی و مهدی شیری نیز پیش از این جذب سرخ‌پوشان شده بودند. بازیکنانی که صبرشان به سر آمده و منتظر اولین حضور خود ترکیب هستند که با انگیزه بالا به هت ریک قهرمانی پرسپولیس کمک کنند.

 

پرسپولیس در فصل جاری عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشت و با وجود بازیکنان مصدوم و محروم، هرگز پا پس نگذاشت و رو به جلو حرکت کرد تا در کنار پدیده و سپاهان، مثلث مدعیان قهرمانی را تشکیل دهد. این تیم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز صعود کرد و به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست پیدا کرد اما بدون شک در نیم فصل دوم، انتظارات از مدیریت باشگاه بالاتر است زیرا بخش زیادی از بدهی های باشگاه پرداخت شده و با پولی که حاصل نایب قهرمانی در آسیا و پاداش قهرمانی در لیگ است، باید بازیکنان جدید جذب شوند. از این رو مدیریت باشگاه باید با تمام توان در پی بستن یک تیم کهکشانی باشد. اتفاقی که در حال رخ دادن است و باشگاه با ستاره ها، مذاکره کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: