کد خبر: ۷۹۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید: ۳۱۲
صبح جمعه جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات والیبال برفی قهرمانی کشور در پیست بین‌المللی دیزین برگزار شد.
تاریخ برگزاری والیبال برفی قهرمانی کشور مشخص شد

به گزارش خبرداغ به و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، صبح امروز با حضور رهنورد و راهجردیان، نمایندگان سازمان ساحلی فدراسیون والیبال و تاج‌الدینی و سولقانی، رؤسای هتل بین‌المللی دیزین، جلسه هماهنگی برگزاری تور والیبال برفی قهرمانی کشور در محل هتل دیزین برگزار شد.

مدیران هتل پیست بین المللی دیزین با توجه به برگزاری والیبال برفی در سال ۹۵ در آن محل و اعلام رضایت، علاقه‌مندی خود را برای همکاری بیش‌تر، ابراز نمودند.

پس از این جلسه، نمایندگان سازمان والیبال ساحلی از امکانات و محل برگزاری مسابقات والیبال برفی، بازدید به عمل آوردند.

والیبال در برف، رشته جدیدی است که فدراسیون جهانی والیبال (FIVB)  این رشته را در بازی های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ قرار داده و سازمان ساحلی فدراسیون والیبال، توسعه‌ی این رشته در کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

طبق برنامه‌ی فدراسیون والیبال، مقرر گردید روز سه شنبه 4 دی ماه، مسابقات والیبال برفی قهرمانی کشور در پیست بین‌المللی دیزین برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: