کد خبر: ۷۹۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۲۷۴
علی علیپور با به ثمر رساندن ۷ گل از ۱۷ گل پرسپولیس در نیم فصل، با ۴۱ درصد بیشترین سهم را دارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، علی علیپور مهاجم ارزنده تیم فوتبال پرسپولیس با به ثمر رساندن ۷ گل از ۱۷ گل پرسپولیس در نیم فصل، با ۴۱ درصد بیشترین سهم را دارد شجاع خلیل‌زاده، سید جلال حسینی، محمد انصاری و شایان مصلح به عنوان مدافعان تیم نیز در این مدت ۱۲ گل به ثمر رسانده‌اند و نقش پررنگی در فرآیند هجومی تیم داشتند

 

 

این مهاجم بی حاشیه ولی موثر، سال گذشته آقای گل لیگ برتر شد و این فصل نیز در کورس رقابت آقای گلی است به گونه ای که می توان گفت این مهاجم عنوان بهترین گلزن ایرانی لیگ برتر را کسب کرده است و درخشش این بازیکن از چشم کادر فنی تیم ملی کشورمان دور نماند و به تیم ملی دعوت شد. نام علیپور، بیرانوند، ترابی و نوراللهی از پرسپولیس در فهرست بازیکنان تیم ملی برای جام ملت‌ها قرار دارد، دو گل مقابل پارس جم و همراهی تیم ملی در اردوی قطر، هفته‌ای رویایی برای علیپور رقم زد. او مقابل پارس در اوج آمادگی بود و حتی می‌توانست هت‌تریک کند.

 

 

به گزارش جام نیوز، مهاجم پرسپولیس قصد دارد با درخشش در دیدارهای دوستانه مقابل لبنان و فلسطین خود را در فهرست نهایی برای جام ملت‌ها ثبیت کند. در نیم فصل دوم احتمالا شاهد دوئل جذاب بین علیپور و کی روش استنلی 9 گله خواهیم بود. مهاجمانی که حالا به اوج آمادگی رسیده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: