کد خبر: ۷۹۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
تعداد بازدید: ۳۱۰
اول تسویه حساب، بعد امضای قرارداد، شرطی است که هافبک سرشناس خارجی برای پیوستن به باشگاه استقلال تهران تعیین کرده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  اصلی ترین هدف آبی های پایتخت در نقل و انتقالات زمستانی امسال، تقویت کمربند میانی این تیم در نیم فصل بعدی است لذا به دنبال بازگرداندن سرور جپاروف هافبک باتجربه و ازبکستانی هستند که فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود. این بازیکن در ابتدای فصل از استقلال جدا شد و حالا مسئولان این باشگاه قصد بازگرداندن این هافبک باتجربه را دارند تا خلاء یک هافبک خلاق و بازیگردان را در میانه میدان پر کنند.

 

 

این بازیکن ازبکستانی اما برای این منظور به آبی های پایتخت شرطی نه چندان سخت پیشنهاد کرده است که در صورت عملی شدن این شرط، مسیر برای بازگشت وی کاملا هموار می شود وی بابت فصل گذشته هنوز از استقلال طلبکار است و از این باشگاه خواسته تا ابتدا نسبت به تسویه حساب مطالبات گذشته اش اقدام نمایند تا سپس او توافقاتش را با این باشگاه نهایی کند. 

 

گفتنی است سرور جپاروف مبلغ 130 هزار دلار از باشگاه استقلال طلبکار است که چندی پیش مقداری از این مبلغ به وی پرداخت شده ولی این بازیکن خواهان پرداخت تتمه مطالباتش از باشگاه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: