کد خبر: ۷۹۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۳۳۷
جشن اهدای جوایز ویژه سی و نهمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران برگزار شد.
مراسم اهدای جوایز ویژه قرعه کشی حساب های پس انداز بانک ملی ایران برگزار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، عضو هیات مدیره بانک در این مراسم که با حضور منتخبی از برندگان وتعدادی از مدیران ارشد بانک ملی ایران برگزار شد،  با اشاره به اینکه اجر معنوی قرض الحسنه پس انداز با هیچ چیز قابل مقایسه نیست، گفت: قرض الحسنه پس انداز، گذشت از سود مادی برای کسب منفعت مورد تایید خداوند است.

برات کریمی با بیان این که بسیاری از نقاط دور افتاده کشور با همین منابع قرض الحسنه آباد شده اند، اظهار کرد: هیچ کدام از منابع بانکی به اندازه منابع قرض الحسنه پس انداز تحت نظارت شدید نهادها به ویژه بانک مرکزی نیست.

وی به جنبه مردمی بانک ملی ایران اشاره کرد و با تاکید بر این که منابع قرض الحسنه پس انداز برای محرومان هزینه می شود، ادامه داد: تسهیلات قرض الحسنه، افتخار نظام بانکداری اسلامی است.

کریمی اشاره کرد: همه ایرانیان به نوعی از خدمات بانک ملی ایران استفاده کرده اند و مفتخریم که بسیاری از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران خودکفا شده اند.

رییس صندوق پس انداز ملی ایران نیز در این مراسم با تقدیر از اعتماد مشتریان به این بانک، گفت: منابع قرض الحسنه پس انداز در اقدامات خیر و عام المنفعه مانند پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ،ساخت مدرسه، مراکز درمانی و ... در مناطق محروم صرف می شود.

محمود خادمیان افزود: برخی از این اقدامات مانند خرید یک دستگاه اکسیژن ساز مورد مصرف برای بیماران نه تنها در کشور بی سابقه است، بلکه همه سپرده گذاران قرض الحسنه پس انداز در اجر معنوی آن شریکند.

90 جایزه یک میلیارد ریالی کمک هزینه خرید مسکن، جایزه بزرگ سی و نهمین قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران بود.

290 کمک هزینه خرید خودروی داخلی هر یک به مبلغ 500 میلیون ریال، 390 کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به مبلغ 200 میلیون ریال، 890 کمک هزینه ازدواج هر یک به مبلغ 150 میلیون ریال، 1090 کمک هزینه تحصیلی هر کدام به مبلغ 25 میلیون ریال، 1090 کمک هزینه خرید صنایع دستی هر کدام به مبلغ 5 میلیون ریال و 711 هزار و 90 جایزه نقدی 800 هزار ریالی بخشی دیگر از جوایز این دوره از قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران بود.

در سی و نهمین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران در مجموع جوایزی به ارزش یک هزار و 48 میلیارد ریال در نظر گرفته شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: