کد خبر: ۷۹۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۳۰۸
همزمان با هفته پژوهش،صبح روز یکشنبه ٢۵ آذرماه مراسمی با هدف هم اندیشی برای یافته های پژوهشی وارایه خدمات بهتر،در بانک کشاورزی برگزار شد.
بانک کشاورزی ، پیشرو در فعالیت های پژوهشیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی،این مراسم با حضور روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک،دکتر علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی،اعضای هیأت مدیره،مدیران امور ،جمعی از کارکنان بانک کشاورزی و برخی از  پژوهشگران کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش،روح اله خدارحمی طی سخنانی به نقش کلیدی پژوهش در پیشبرد برنامه های بانک کشاورزی  اشاره کرد و دکتر دیواندری نیز در سخنان خود به تشریح جایگاه نظام بانکی و راهکارهای بهبود این جایگاه با تکیه بر  برنامه های پژوهشی پرداخت.

این گزارش می افزاید، ارایه گزارش عملکرد پژوهشی بانک کشاورزی توسط محمد حسن حمزه پوری رئیس مرکز پژوهش های کاربردی این بانک و سخنرانی دکتر محمد سعید نوری نائینی عضو شورای پژوهشی بانک کشاورزی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

شایان ذکر است در این مراسم ۵پژوهشگربرتر بانک کشاورزی معرفی و با اهدای لوح از آنان قدردانی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: