کد خبر: ۷۹۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۵
حسین مقصودی، سخنگوی کمیسیون شورا‌ها می‌گوید: اگر نمایندگان مجلس واقعا نماینده ملت در خانه ملت باشند، استیضاح رضا رحمانی، وزیر صنعت و معدن و تجارت را باید در برنامه قرار دهند. همچنین رضا انصاری، عضو هیات رئیسه فراکسیون امید اعلام کرد: به زودی ۳ وزیر از جمله وزیر صنعت را به فراکسیون امید فرا می‌خوانیم تا درباره انتصابات اخیرشان توضیح دهند.
انصاری: احضار وزیر صنعت به فراکسیون امید بابت انتصاب های اخیر / مقصودی: اگر نمایندگان مجلس واقعا نماینده ملت باشند، استیضاح وزیر صنعت را باید در برنامه قرار دهند؛ هم به دلیل انتصاب داماد روحانی و هم افزایش بی حد و حصر قیمت خودرو

حسین مقصودی، نماینده سبزوار، سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس می‌گوید: اگر نمایندگان مجلس واقعا نماینده ملت در خانه ملت باشند، استیضاح رضا رحمانی، وزیر صنعت و معدن و تجارت را باید در برنامه قرار دهند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»،  مقصودی اظهار داشت: اگر نمایندگان مجلس واقعا نماینده ملت در خانه ملت باشند، استیضاح رضا رحمانی، وزیر صنعت و معدن و تجارت را به دو دلیل باید در برنامه قرار دهند.

او افزود: دلیل اول انتصاب غیر عقلانی و غیر فنی داماد روحانی بعنوان معاون وزیر که با این سن و سال کم و فضای جامعه، به صلاح کشور نبود و باعث بی اعتمادی بیشتر مردم شد.

مقصودی اضافه کرد: دلیل دوم، افزایش بیش از حد و خارج از تصور قیمت خودرو که توسط ایشان اعلام شد و ناخواسته و ناآگاهانه شریک دلالان شدند. آن هم در شرایط فعلی کاهش ارز.

نماینده سبزوار در مجلس تصریح کرد: این دو مورد نشانه عدم شایستگی رضا رحمانی برای حضور در جایگاه وزارت صمت است.

۳ وزیر به فراکسیون امید می‌روند

همچنین رضا انصاری، عضو هیات رئیسه فراکسیون امید و یکی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با «انتخاب»، اعلام کرد: به زودی ٣ وزیر صنعت، اقتصاد و تعاون را به فراکسیون امید فرا می‌خوانیم تا درباره انتصابات اخیرشان توضیح دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: