کد خبر: ۷۹۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۳
امیرحسنخانی خبر داد؛
یک عضو کمیسیون اصل نود گفت: عده‌ای شاکی هستند که پول داده‌اند و خودروشان را تحویل نمی‌دهند آن‌ها می‌گویند که خودروسازان گفته‌اند خودرو ندارند ولی اگر خودرو ندارند چگونه خرید‌های آنی را تحویل می‌دهند.
بررسی شکایت علیه مدارس تیزهوشان و نابسامانی بازار خودرو در کمیسیون اصل ۹۰

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا  ،محمدرضا امیرحسنخانی درباره جلسات امروز در کمیسون اصل نودم قانون اساسی گفت:‌ اولین جلسه امروز کمیسیون به بررسی شکایت خانواده‌هایی از مدارس تیزهوشان اختصاص داشت. در این جلسه والدین تعدادی از دانش‌آموزان، مسئولانی از وزارت آموزش و پرورش و تعدادی از کارشناسان آموزشی حضور داشتند.

وی تاکید کرد: شکایات بیشتر مربوط به حوزه نحوه برگزاری آزمون و سوالات پیش پا افتاده این آزمون بود. قرار بر این شد که گزارشی جامع به کمیسیون ارائه شود تا ما هم بتوانیم در این باره تصمیم بگیریم.

این عضو کمیسیون اصل نود اظهار داشت: دومین جلسه کمیسیون که عصر امروز برگزار شد به بررسی وضعیت نابسامان بازار خودرو اختصاص داشت.

وی با بیان اینکه شکایاتی علیه خودروسازان مطرح است، گفت: عده‌ای شاکی هستند که پول داده‌اند و خودروشان را تحویل نمی‌دهند آن‌ها می‌گویند که خودروسازان گفته‌اند خودرو ندارند ولی اگر خودرو ندارند چگونه خرید‌های آنی را تحویل می‌دهند.

امیرحسنخانی گفت:‌ اگر به جمع‌بندی نرسیم ممکن است در جلسات بعدی کمیسیون هم بررسی شود. احتمال دارد نمایندگان هم برای سر وسامان دادن به این بازار خودرو طرح‌هایی را ارائه دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: