کد خبر: ۷۹۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
تعداد بازدید: ۵۰۲
مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در صدد جذب مرادمند، مدافع ۲۵ ساله پدیده مشهد هستند.
مذاکرات پرسپولیسی‌ها با مدافع معروف تایید شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس سال گذشته از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، با محرومیت سنگینی مواجه و از فعالیت در ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد اما توانست با توجه به مشکلات نتایج خوبی بگیرد و نایب قهرمانی در آسیا و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران را کسب کند.


محرومیت پرسپولیس ۲۸ آذر ۱۳۹۷ (۴ روز دیگر) به پایان می‌رسد و از آن تاریخ، سرخپوشان می‌توانند از بازیکنان جدید شان (سعید کریمی، سروش رفیعی، مهدی شریفی، مهدی ترابی و مهدی شیری) استفاده کنند و همچنین بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرند. طبق اعلام برانکو ایوانکوویچ، سرخپوشان در ۳ پست دفاع چپ، هافبک دفاعی و مهاجم بازیکن می خواهند و قرار شد مذاکرات برای جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی کروات از امروز (شنبه) آغاز شود.


در روزهای گذشته برخی خبرها از جذب مرامند از سوی پرسپولیس تهران منتشر شده بود اما مسئولان تیم سرخپوش اظهار می کردند، تاکنون با هیچ بازیکنی مذاکره نکردند اما امروز (شنبه) مشخص شده مذاکرات ابتدایی با این بازیکن و مدیر برنامه هایش انجام شده و قرار است در صورت کسب رضایت از تیم مشهدی (پدیده) مرادمند پرسپولیسی شود.


این بازیکن کماکان با باشگاه پدیده قرارداد دارد و در صورت کسب رضایت و همچنین توافق با پرسپولیس می تواند به جمع شاگردان برانکو اضافه شود. به نوشته باشگاه خبرنگاران، این بازیکن ۲۵ ساله که سابقه بازی در تیم سپاهان را دارد، در لیگ هجدهم و در نیم فصل نخست برای مشهدی‌ها ۹ بازی انجام داده و در ۳ بازی مقابل پارس جنوبی جم، فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان کارت زرد گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: