کد خبر: ۷۹۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۹۴
سرخپوشان تهرانی در نقل و انتقالات می‌توانند ۳ بازیکن به خدمت بگیرند.
سرخپوشان تهرانی در نقل و انتقالات می‌توانند ۳ بازیکن  جذب کندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، با نزدیک‌شدن به شروع نقل و انتقالات نیم فصل و باز شدن پنجره زمستانی، گمانه‌زنی‌ها و حرف و حدیث‌ها برای جابجایی بازیکنان بین تیم‌های مختلف هم ایجاد می‌شود که این به داغ شدن هرچه بیشتر تنور نقل و انتقالات کمک می‌کند و هواداران تیم‌های مختلف با حساسیت خاصی اخبار مربوط به تیم‌ها را دنبال می‌کنند.

 

یکی از تیم‌هایی که قرار است در نقل و انتقالات زمستانی جذابیت بالایی را رقم بزند پرسپولیس است، سرخپوشان تهرانی دو پنجره پیاپی نقل و انتقالات از جذب بازیکن جدید محروم بوده و همین موضوع مشکلات زیادی به همراه داشت و با جدایی هر یک از نفرات اجازه جذب بازیکن جانشین وجود نداشت و مجبور شد این خلاء را از روی نیمکت خود پر کند و حالا عزم خود را برای حضور پرقدرت در نقل و انتقالات زمستانی جزم کرده است.

 

این روزها اخبار و شایعات زیادی از نزدیک شدن گزینه‌های مختلف به پرسپولیس شنیده می‌شود. از مهدی طارمی و ابراهیم‌توره و مهرداد محمدی در خط حمله گرفته تا حجت حقوردی و محمدحسین مرادمند در خط دفاع و رشید مظاهری در چهارچوب دروازه.

 

این گمانه‌زنی‌ها در حالی مطرح می‌شود که قانون نقل و انتقالات اجازه جذب ۶ بازیکن را به این تیم می‌دهد و از این جمع ۴ نفر از قبل مشخص شده‌اند. سروش رفیعی، مهدی شیری، مهدی شریفی و مهدی ترابی نفراتی هستند که با پرسپولیس قرارداد داخلی امضا کرده و با بازشدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی باید قراردادشان را به صورت رسمی در هیات فوتبال ثبت کنند و پس از این اتفاق تنها ۲ جای خالی برای پرسپولیس باقی می‌ماند.

 

البته سازمان لیگ یک تبصره در قوانین خود دارد که به تیم‌ها اجازه می‌دهد بازیکنان مصدومی که درگیر مصدومیت طولانی هستند را با تایید ایفمارک از فهرست خود خارج کرده و به جایش بازیکن دیگری جذب کنند. قانونی که شامل حسین ماهینی و محمد انصاریِ رباط پاره کرده می‌شود.

 

از طرفی برانکو در صحبت‌های خود در چند مقطع اعلام کرده حسین ماهینی تا عید نوروز آماده حضور در میادین خواهد شد و قصد خارج کردن نامش از فهرست را ندارد و در این صورت به نظر می‌رسد فقط نام محمد انصاری از فهرست خارج شود. به نوشته برنا، در این صورت یک سهمیه هم به سهمیه‌های پرسپولیس اضافه می‌شود و این تیم با اجازه جذب ۷ بازیکن و استفاده از ۴ سهمیه آن تا اینجا می‌تواند ۳ بازیکن دیگر جذب کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: