کد خبر: ۷۹۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۴۵۳
هواداران تیم فوتبال استقلال یک غوغای واقعی قبل از شروع دیدار تیم شان مقابل پدیده در فضای مجازی به راه انداخته اند.
غوغای استقلالی ها قبل از بازی با پدیدهبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، آبی پوشان پایتخت می‌خواهند نیم فصل اول که با شرایط خاصی برای شان همراه شده بود را به بهترین شکل ممکن تمام کنند. آن‌ها در سه بازی گذشته، توانستند سه پیروزی و ۹ امتیاز دشت کنند. این شرایط می‌تواند استقلال را دوباره به مدعیان درجه یک کسب عنوان قهرمانی اضافه کند.

 

از این رو، هواداران استقلال دنبال شرایطی هستند تا با حضور در ورزشگاه، به حمایت از تیم محبوب شان بپردازند و در روز پنجشنبه و بازی با پدیده، به آبی‌ها در جهت کسب امتیاز بیشتر کمک کنند. در همین راستا، تمام سایت‌ها و کانال‌ها و صفحات اینستاگرامی استقلالی‌ها را که ببینید، مشغول تبلیغ برای حضور تماشاگران در ورزشگاه هستند.


با این شرایط، به نظر می‌رسد یک روز بسیار مهم و جذاب در انتظار آبی‌ها باشد. به نوشته خبرورزشی، روزی که اکثر سکو‌ها با چنین تبلیغاتی پر شود و آن‌ها برای شکست دادن پدیده گام بلندتری بردارند. شرایط باشگاه بعد از برد ۳ بر صفر برابر صنعت نفت آبادان و ۵ بر صفر مقابل سپیدرود رشت، خیلی خوب به نظر می‌رسد و همین امر به پر شدن سکو‌ها کمک خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: