کد خبر: ۷۹۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
تعداد بازدید: ۳۷۰
کورش پرویزیان، رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان طی پیامی روز حسابدار را به حسابداران، حسابرسان و مدیران مالی تبریک گفت.
پیام تبریک مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت روز حسابداربه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، در متن پیام کورش پرویزیان آمده است :
روز حسابدار، رورپاسداشت از رسالت های حرفه ای جامعه حسابداری و حسابرسی ایران و فرصتی برای توجه به حساسیت و اهمیت بالای این حوزه است.
فرا رسیدن این رو را به تمامی فعالان سخت کوش، متخصص و امین حوزه های مالی و حسابداری و تلاش گران عرصه های پاسخگویی، شفاف سازی و تصمیم سازان حقیقی فعالیت های اقتصادی کشور، بخصوص همکاران خود در شبکه بانکی کشور تبریک و تهنیت عرص می کنم و از خداوند منّان عزت، سربلندی و توفیق روزافزون ایشان را خواستارم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: