کد خبر: ۷۹۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۱۸۶
تحت تاثیر گزافه‌گویی‌های مقام‌های کاخ سفید مطرح شد؛
فرانسه تحت تاثیر گزافه‌گویی‌های مقام‌های کاخ سفید از ایران خواست تا تمام فعالیت‌های مربوط به موشک‌های بالستیک خود را متوقف کند.
درخواست پاریس از تهران برای توقف فعالیت‌های مربوط به موشک‌های بالستیک

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، وزارت امور خارجه فرانسه امروز -دوشنبه- آزمایش موشک‌ بالستیک میان‌برد که قادر به حمل کلاهک‌های چندگانه است، یک اقدام تحریک‌آمیز و بی‌ثبات کننده است.

«اگنس ون درمول» سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاریس نسبت به آزمایش موشک‌های بالستیک میان‌برد ایران نگران است و این اقدام تحریک‌آمیز و بی‌ثبات‌کننده را محکوم می‌کند.

به نقل از رویترز،  وی با طرح این ادعا که این آزمایش موشکی با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل مطابقت نداشته است، از تهران خواست تا بلافاصله تمام فعالیت‌های مربوط به موشک‌های بالستیک خود را که برای حمل سلاح‌های هسته‌ای طراحی شده است، متوقف کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: