کد خبر: ۷۹۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
تعداد بازدید: ۲۸۰
جلسه کمیته برنامه ریزی و بازاریابی مدیریت شعب استان های اصفهان، قم ، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور روسای دوایر برگزار شد.
جلسه کمیته برنامه ریزی و بازاریابی مدیریت شعب استان های اصفهان، قم ، مرکزی و چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری ضمن عرض خیر مقدم به تشریح عملکرد شعب در پایان آبان ماه پرداخت و نحوه ترکیب منابع بویژه منابعی نظیر سپرده های قرض الحسنه و ارائه انواع خدمات ال سی داخلی و ضمانت نامه را جهت کاهش هزینه ها ضروری و با اشاره به شعب دارای رشد: برنامه ریزی، زمان بندی، شناسائی نقاط ضعف و پوشش آنها به نحو احسن را مهم ارزیابی و از نکات موثر رشد و نمو شعب دانست.
وی با اشاره به تاریخچه بانکداری در ایران و کاربرد اقسام متفاوت سیستم های ذخیره اطلاعاتی، توجه به بانکداری دیجیتال و فراهم آوردن زیر ساخت مورد نیاز را امری اساسی و اجتناب نا پذیر در عصر ارتباطات دانست و با اشاره به روند سریع و رو به رشد استارت آپ ها و فین تک ها در این عرصه اظهار داشت: امیدوارم کلیه همکاران با وفاق، همدلی وهمچنین تلاش و پشتکار نسبت به برشمردن مزیت های کیفی و کمی خدمات الکترونیک برای مشتریان و نیز تبلیغ خدمات متنوع بانک پرداخته تا زمینه رشد و کسب سهم از این بازار به نحو مطلوب صورت پذیرد.
سبزواری خواستار تشویق هر چه بیشتر مشتریان جهت استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک شد و همکاران را به شناسایی علایق مشتریان در نحوه دریافت خدمات و ارائه بسته های خدماتی متنوع ترغیب کرد.
تاکید بر بهداشت پرونده های اعتباری و پیگیری مطالبات غیر جاری و تعیین تکلیف آنها از مطالب پایانی که در این جلسه توسط مدیراستان مطرح شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: