کد خبر: ۷۹۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۲۲۲
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم سیدجلال با پرسپولیس راهش را ادامه دهد چرا که او می‌تواند دو یا سه سال آینده هم به تیم ما کمک کند.
ماهینی: امیدوارم سید جلال با پرسپولیس راهش را ادامه دهدبه گزارش خبرداغ ، حسین ماهینی در خصوص خداحافظی سیدجلال حسینی اظهار داشت: ابتدا خدمت شما اصحاب رسانه سلام عرض می‌کنم همه راجع به سیدجلال حسینی صحبت کردند نیازی نیست که من زیاد حرف بزنم، اما خوشحالم بابت اینکه از سال ۸۴ با سیدجلال در تیم ملی امید و بزرگسالان با هم بودیم.

 

واقعاً سیدجلال الگوی خوبی برای همه بازیکنان، تیم پرسپولیس و تیم ملی بود. ما با هم تمرین کردیم مسابقات زیادی را پشت‌سر گذاشتیم، خوشحالم که کنار هم بودیم، او کاپیتان بزرگی است و خوشحالم که توانستیم با او دل مردم را شاد کنیم. امیدوارم سیدجلال با پرسپولیس راهش را ادامه دهد چرا که او یک رهبر بزرگ در زمین فوتبال است، حسینی می‌تواند دو یا سه سال آینده هم به پرسپولیس کمک کند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: