کد خبر: ۷۹۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۴
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: وضعیت نامساعد جوی و کاهش دید افقی از دقایقی قبل منجر به توقف موقت پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه شد.
توقف موقت پروازهای فرودگاه مشهد به دلیل شرایط نامساعد جویبه گزارش خبرداغ ، حسن جعفری افزود: به علت وضعیت نامساعد جوی و کاهش دید افقی پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه تا مساعد شدن شرایط و بهبود وضعیت دید با تاخیر انجام خواهد شد.
وی اظهار داشت: تاکنون پرواز شماره 6905 شرکت هواپیمایی کاسپین از اصفهان و پرواز شماره 619 شرکت هواپیمایی آسمان از یزد به دلیل کاهش دید افقی در فرودگاه مشهد از فرود در این فرودگاه انصراف داده و به مبدا بازگشته اند.
فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که بطور میانگین روزانه 180 پرواز و در زمان اوج مسافرتها روزانه تا 250 پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می شود.

ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: