کد خبر: ۷۹۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
تعداد بازدید: ۳۲۰
اکرم محمدی، ملی‌پوش تیم بیلیارد ایران، قهرمان کشور و دارنده نخستین مدال آسیایی بانوان ایران، در گفتگویی با ایسنا عنوان کرده به دلیل اظهاراتش در مصاحبه‌ای در سال ۹۶، بدون تشکیل جلسه کمیته انضباطی از حضور در مسابقات کشوری و جهانی محروم شده است.
اولین زن مدال‌آور تاریخ بیلیارد ایران: به‌خاطر یک مصاحبه من را محروم کردندبه گزارش خبرداغ، اکرم محمدی، ملی‌پوش تیم بیلیارد ایران، قهرمان کشور و دارنده نخستین مدال آسیایی بانوان ایران، در گفتگویی عنوان کرده به دلیل اظهاراتش در مصاحبه‌ای در سال ۹۶، بدون تشکیل جلسه کمیته انضباطی از حضور در مسابقات کشوری و جهانی محروم شده است.

او گفته: «در آن مصاحبه از من پرسیده شد که بهترین لحظه‌ ورزشی‌ام چه زمانی بوده است و من در پاسخ گفتم زمانی که مدال آسیایی را کسب کردم. سپس از من راجع ‌به بدترین اتفاق ورزشی‌ام سوال شد و من در جواب گفتم زمانی بود که آخرین میز باشگاهم را فروختم تا با هزینه شخصی به مسابقات امارات بروم. گویا این صحبت‌های من به مذاق مسئولان فدراسیون خوش نیامده است.»

اکرم محمدی اضافه کرده بعد از این مصاحبه در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده "چرا که رییس فدراسیون درگیر انتخابات مجدد فدراسیون بود".

به گفته این ملی‌پوش پس از برگزاری انتخابات و انتخاب مجدد هاشم اسکندری، رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد، محرومیت او از شرکت در انتخابات کشوری و جهانی آغاز شده است. محمدی گفته: «به جز من یک ورزشکار زیر ۲۱ سال مرد نیز بدون جلسه انضباطی محروم شد اما آن ورزشکار با تعهد به مسابقات بازگشت.»

به گفته خانم محمدی جلسه تفهیم اتهامات او با حضور رییس فدراسیون به هفته آینده موکول شده است.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: