کد خبر: ۷۹۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۲۴۶
کنعانی مقدم :
عضو کمیسیون اقتصادی سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی اظهار کرد: ضروری است تا شبکه صرافی اسلامی را ایجاد کنیم و با حذف دلار، طلا و پول‌های رایج کشورهای اسلامی را مبنا قرار دهیم.
کشورهای اسلامی نفت را به سلاح مقاومت تبدیل کنند/ شبکه صرافی اسلامی را ایجاد کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسین کنعانی مقدم عضو کمیسیون اقتصادی سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اظهار کرد: کشورهای اسلامی باید نفت را به سلاح مقاومت تبدیل و از آن علیه نقشه‌های شوم آمریکا و صهیونیسم استفاده کنند.

وی در ادامه خواستار راه‌اندازی ضمانت نامه‌های نفتی کشورهای اسلامی شد و افزود: ضروری است تا شبکه صرافی اسلامی را ایجاد کنیم و با حذف دلار، طلا و پول های رایج کشورهای اسلامی را مبنا قرار دهیم.

کنعانی مقدم تصریح کرد: همچنین پیشنهاد می‌کنم تعرفه گروه‌های مشترک برای تبادلات تجاری تشکیل شوند و با کاهش تعرفه ها به بخش های خصوصی اقتصادی کمک کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: