کد خبر: ۷۹۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۴۳۸
شب گذشته دو تیم سپاهان و ماشین سازی در پایان 90 دقیقه بازی درگیرانه به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
بدن زخمی کی‌روش پس از بازی دشوار+ عکسبه گزارش خبرداغ ، تیم فوتبال سپاهان روز گذشته میهمان ماشین سازی بود و در شرایطی که به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی بود، بیشتر از یک امتیاز نتوانست کسب کند؛ البته به لطف همین امتیاز، طلایی پوشان تا پیش از دیدار برابر پدیده می توانند در صدر جدول بمانند ولی آنها معتقدند که داور می توانست عملکرد بهتری در بازی داشته باشد.


در دقایق ابتدایی بازی درگیری شدیدی در محوطه جریمه بین دو سه بازیکن ماشین سازی و استنلی کی روش رخ داد، که مهاجم سپاهان در اثر این برخورد، صدمه دید. داور در این صحنه که بازیکن ماشین سازی سعی بر کنترل کی روش دارد، اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و سپاهانی به شدت به این تصمیم معترض هستند؛ در صورتی که این پنالتی برای شاگردان امیرقلعه نویی گرفته می شد، روند کار تغییر می کرد و آنها می توانستند امیدوارتر به کسب سه امتیاز و با خیالی راحت‌تر بازی را ادامه دهند.

 

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: