کد خبر: ۷۹۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۱۷۰
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت که آبی‌پوشان می‌توانند امتیازات باقیمانده تا پایان نیم فصل را کسب کنند.
استقلال می‌تواند ۱۲ امتیاز باقی‌مانده تا نیم فصل را بگیرد/ در یکی، دو پست باید بازیکن بگیریمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بهتاش فریبا  درباره گروه استقلال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیااظهارداشت: گروهی که استقلال قرار گرفته، همه از آن به عنوان گروه مرگ نامیده‌اند، اما تیم فصل گذشته هم شرایط مشابهی داشت و به عنوان تیم نخست صعود کرد.

 

وی افزود: امسال تیم دچار مشکلاتی شده که نتوانسته نتایج لازم را کسب کند. من به شخصه به تیم امیدوارم، چون بازی‌های باقیمانده تا نیم فصل به استثنای دیدار با پدیده خراسان، روی کاغذ آسان هستیم و فکر می‌کنم بتوانیم ۱۲ امتیاز را کسب کنیم.

 

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: برای دور جدید لیگ قهرمانان آسیا نیز، باید تیم تقویت شود و در یکی دو پست بازیکن بگیریم. امیدوارم شرایط برای استقلال عوض شده و بتواند نتایجی که هواداران انتظار دارند، کسب کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: