کد خبر: ۷۹۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
تعداد بازدید: ۲۱۶
کامران منزوی گفت: حضور بازیکنان خارجی جز شکایت و دردسر برای استقلال چیزی ندارد
طعنه معاون پیشین استقلال به جذب بازیکنان خارجی در این تیمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، کامران منزوی گروه استقلال را بر خلاف همه، خوب و مناسب عنوان می کند

 

کامران منزوی مدیر سابق استقلال در ارتباط با گروه بندی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

اتفاقا گروه استقلال خیلی هم خوب است. استقلال برای اقتدار بیشتر در گروهی سخت و دشوار باشد بهتر است تا این که بخواهد با تیم های ضعیف بازی کند. من قرار گرفتن استقلال در این گروه را به فال نیک می گیرم تا به امید خدا شرایط بهتری را در آسیا تجربه کند.

 

کامران منزوی در خصوص تقویت استقلال گفت:

نیاز استقلال این است که تقویت شود و نقاط ضعف خود را برطرف کند. باید حساسیت و دقت در انتخاب بازیکنان نیم فصل بیشتر باشد تا بتوان ضعف ها را رفع کرد. استقلال اگر در نیم فصل خلاهای خود را به درستی پر کند، اتفاق های خوبی برای این تیم در نیم فصل رقم می خورد.

 

وی در ادامه افزود:

امیدوارم استقلال به دنبال جذب بازیکن خارجی در نیم فصل نرود چرا که حضور بازیکنان خارجی جز شکایت و دردسر برای استقلال چیزی ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: