کد خبر: ۷۹۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۵۹
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: فیفا روی این موضوعات مالی حساس بوده، ما همچنان در حال دفاع کردن هستیم و به نوعی داریم وقت می‌خریم.
باشگاه استقلال: همچنان در حال دفاع کردن هستیم و وقت می‌خریم/ فیفا عملا علیه ما رای می‌دهدبه گزارش خبرداغ ، علی خطیر، در خصوص بدهی سنگین باشگاه استقلال به بازیکنان خارجی، اظهارداشت: این بازیکنان شکایت کرده‌اند و شرایط به گونه‌ای است که همه این مبالغ را باید پرداخت کرد.

 

وی افزود: غیر از بویان، پروپیچ، رابسون، پادوانی و جباروف که برای ما بازی کرده‌اند باید پول گومز را هم بدهیم. به هر حال فیفا روی این موضوعات حساس است و ما هم همچنان در حال دفاع کردن هستیم.

 

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: ما الان به نوعی داریم وقت می‌خریم، اما فیفا عملا علیه ما رای می‌دهد و در نهایت مجبور به پرداخت این مبالغ می‌شویم.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: