کد خبر: ۷۹۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۴۴
مسئولان باشگاه استقلال در نیم فصل شاید تنها به جذب ۲ بازیکن بسنده کنند.
دردسر‌های استقلال برای خرید بازیکن در نیم فصلبه گزارش خبرداغ ، مسئولان باشگاه استقلال در نیم فصل در تدارک تقویت تیم استقلال هستند و قصد دارند چند بازیکن را به جمع آبی پوشان اضافه کنند اما در این بین مشکلاتی هم وجود دارد.

 

به طور مثال استقلالی‌ها در فهرست خود جای خالی ندارند و در صورتی که بخواهند بازیکن جدید خریداری کنند باید چند بازیکن را به تیم‌های دیگر منتقل کنند. از طرف دیگر داریوش شجاعیان، محسن کریمی و مرتضی آقاخان از نیم فصل دوم به فهرست استقلال بر می‌گردند و حضور همین سه نفر به معنی جدایی 3 بازیکن کنونی استقلال است. همین مساله باعث شده تا مسئولان این باشگاه تنها در تدارک جذب یک هافبک و یک مهاجم برای نیم فصل باشند چون با همین شرایط هم باید نام ۵ بازیکن را از لیست نیم فصل دوم این تیم خارج کنند.

 

با اضافه شدن سه بازیکن (شجاعیان، کریمی و آقاخان) استقلال در نیم فصل دوم خود به خود شرایطی متفاوت نسبت به نیم فصل اول خواهد داشت و به نظر می‌رسد جذب دو بازیکن جدید هم رضایت کادر فنی را در پی داشته باشد.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: