کد خبر: ۷۹۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۵۵۷
لطفی خبر داد:
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی از بررسی اولین ماده تا ماده ۱۷ قانون خدمات کشوری در کمیسیون مشترک دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری خبر داد.
بررسی مواد قانون خدمات کشوری/ بررسی وضعیت نیروهای شرکتی در سازمان‌‌‌های دولتی

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسن لطفی  درباره جلسه امروز کمیسیون مشترک دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: ما بحث قانون خدمات کشوری و اصلاح آن را در دستورکار داریم و از اولین ماده تا ماده ۱۷ این قانون در کمیسیون بررسی شده است.

وی با بیان اینکه موضوعی که این روزها در کمیسیون مطرح است، بررسی وضعیت نیروهای شرکتی در سازمان‌‌‌های دولتی است، اظهار داشت: خوشبختانه مباحث خوبی داشتیم و عملا با تصویب این ماده وضعیت نیروهای شرکتی مشخص می‌‌‌‌شود و تعهد دولت در برابر شرکت‌‌ها و همچنین تعهد شرکت‌‌‌‌ها در برابر نیروهایی که به دستگاه‌‌‌‌های دولتی خدمات می‌‌‌‌دهند، مشخص می‌‌‌شود.

لازم به ذکر است که کمیسیون مشترک دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری متشکل از یک نماینده از هر کمیسیون و ۱۰ نماینده از کمیسیون اجتماعی است که حسن لطفی نماینده مردم رزن رئیس این کمیسیون است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی درباره جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت: امروز قرار بود که وضعیت و ابعاد مختلف صندوق بازنشستگی کشوری بررسی شود اما به این دلیل که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اصفهان حضور داشتند جلسه امروز کمیسیون اجتماعی کنسل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
0
0
سلام. دقیقا چه تصمیمی برای نیروهای شرکتی گرفته شده است؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: