کد خبر: ۷۹۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
تعداد بازدید: ۱۰۳۳
پیشنهاد ۱۰ ماده‌ای برای نحوه تعیین قیمت خودرو‌ها آماده شده و به محض فراغت وزیر صنعت از میزبانی هیات همراه ریاست جمهوری عراق به وی ارائه و تصمیم گیری می‌شود.
تعیین قیمت خودرو‌ها در انتظار تایید وزیر صنعتبه گزارش خبرداغ به نقل از  صدا و سیما : بر اساس اعلام منابع آگاه درباره تعیین قیمت خودروها صبح امروز جلسه ای با حضور خودرو سازان، کمیسیون صنایع مجلس و نمایندگان انجمن قطعه سازان خودرو برگزار شد که تا بخشی از این جلسه رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور داشت اما از آنجا که وزیر صنعت باید برای استقبال از رئیس جمهور عراق به فرودگاه می رفت ادامه جلسه بدون حضور وزیر صنعت برگزار شد .

بر اساس این گزارش قرار شد دیدگاه های اعضای حاضر در جلسه بررسی شود که با بررسی این دیدگاه ها پیشنهاد 10 ماده ای برای ارائه به وزیر صنعت و تصمیم گیری وی بر روی این پیشنهاد ها ارائه شد .

پیشنهاد 10 ماده ای اماده شده حداکثر تا فردا صبح به وزیر صنعت ارائه می شود تا تصمیم گیری لازم برای قیمت گذاری خودرو انجام شود .

جلسه امروز بر اساس وعده هفته گذشته وزیر صنعت بود که گفته بود طی یک هفته نشست تعیین قیمت خودرو را برگزار خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
فقط ملت رو مسخره کنید همش...
ما هم نمیفهمیم دارید مزه مزه میکنید واکنش مردم رو
حربه جدید هم اینه که میگین اگه قرار باشه مردم از کار ما سر دربیارن که دیگه این سیاست نیست...
باز از ملت التماس کنید که برای امثال شما توی صحنه های مختلف شرکت کنند
چرا؟؟؟
گور خودتونو کندید
از پس خودروسازهای زپرتی برنمیاین بعد دنبال مقابله با استکبار جهانی هستید؟؟؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: