کد خبر: ۷۹۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۰۲
امیر نصیرزاده مطرح کرد:
فرمانده نیروی هوایی ارتش بر ضرورت تقویت بنیه علمی و تلاش بیش از پیش دانشجویان برای آمادگی علمی تاکید کرد.
تاکید بر ضرورت تقویت بنیه علمی و تلاش بیش از پیش دانشجویان برای آمادگی علمی

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در بازدیدی چهار ساعته از پژوهشگاه‌‌‌‌‌‌ها، کارگاه‌‌‌‌‌های تحقیقاتی، پروژه‌‌‌‌‌‌های در دست اجرا و بخش‌‌‌‌‌های مختلف دانشگاه شهید ستاری بازدید کرد.

بنابراین گزارش فرمانده نیروی هوایی در این بازدید، به مدت دو ساعت با تعدادی از دانشجویان دیدار و ضمن استماع مشکلات و دغدغه‌‌‌‌های آنها، به پاره‌‌‌‌ای از مشکلات در محل رسیدگی و دستورات لازم را برای رفع آنها صادر کردند.

در این دیدار، نصیرزاده با تاکید بر ضرورت تقویت بنیه علمی و تلاش بیش از پیش برای آمادگی علمی لازم برای حضور موثر و فعال در نیروی تجهیزات محور هوایی، گفت: باید فعالیت‌‌‌‌های ورزشی توسط دانشجویان جدی گرفته شود.

وی با اظهار خرسندی از دیدار چهره‌‌‌‌‌های مصمم و در عین حال معصوم و پاک دانشجویان، بر مراقبت از این معصومیت و پاکی با شرکت در فعالیت‌‌‌‌های مذهبی و پرهیز از بسترهای آسیب‌‌‌های اخلاقی تاکید کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: