کد خبر: ۷۹۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۴۸۲
چندی پیش رسانه های ضد انقلاب همچون ایران گلوبال - کیهان لندن و غیره با انتشار مطالبی موهن به مقام شامخ شهدای عزیز کشورمان تاخته و شهدا و پاسداشت شهادت و شهادت طلبی را خرافات و مرده پرستی قلمداد کردند.
توصیه ارزشمند محمد قریشی به باشگاه های لیگ برتر فوتبال/ منافقین از شهدا ضربه خورده اند/ پاسداشت و یاد شهدا از ناهنجاری در ورزشگاه ها جلوگیری می کندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  چندی پیش رسانه های ضد انقلاب همچون ایران گلوبال - کیهان لندن و غیره با انتشار مطالبی موهن به مقام شامخ شهدای عزیز کشورمان تاخته و شهدا و پاسداشت شهادت و شهادت طلبی را خرافات و مرده پرستی قلمداد کردند.

 

این موضوع ما را بر آن داشت تا با "سید محمد قریشی"عضو کارگروه فرهنگی فدراسیون فوتبال اعزام به مسابقات جام جهانی روسیه 2018 مصاحبه ای را صورت دهیم.

 عضو هیئت مدیره جمعیت حامیان فوتبال کشور و تیم ملی در مورد حواشی به وجود آمده به خبرنگار جام نیوز گفت: این کار عادی رسانه های دشمن است. کار جدیدی نیست. مطمئن باشید

دلیل اصلی این توهین‌ها به شهدا این است که آن ها از همین شهدا ضربه خوردند و مجبور شدند در شکل خائن به آمریکا و خیلی از کشورهای دیگر فرار کرده و خودفروشی کنند. این ها باید بدانند که شهدای ما برای ناموس و وطنشان و برای دین اسلام جان با ارزش خود را هدیه کردند. خون شهدا هیچ وقت پایمال نمی شود و همه مردم ایران قدردان این شهدا و خانواده های آن ها هستند. همه باشگاه ها وظیفه دارند قدردان شهدا باشند و از آنها به شکل های مختلف تجلیل کنند. عوامل این رسانه ها ها یک سری آدم خودفروخته هستند که از این شهدا ضربه خوردند. همین شهدا با خونشان یک سری کارهایی انجام دادند که هیچکدام از این ژنرال های آمریکایی حتی فکرش را هم نمی کردند که بچه های بسیجی بتوانند چنین حماسه هایی بیافرینند و کارهای بزرگی انجام دهند و با جان خودشان از ناموس و امنیت وطن شان دفاع کنند. باشگاه سپاهان هم تنها باشگاهی نیست که قدردان خون شهدا است، البته باشگاه سپاهان علمدار این کار بود و در بنیاد شهید اصفهان، لباس های شهدای باشگاه را نگهداری می کند.

 

 

وی ادامه داد: در واقع توهین رسانه های بیگانه به دلیل ناراحتی و حرص شان از این اقدامات است. البته در همه دنیا رسم است که افرادی برای مملکت و ناموسشان می جنگند و کشته می شوند. حتی در برخی کشورها، مجسمه کسانی را که از مرز و بومشان دفاع کردند را ساخته و برای یادآوری ایثار آن ها را به نمایش می گذارند. منتها شهدای ما، جدای از بحث مملکت و وطن، بحث اسلام را هم داشتند و دشمن هم به همین دلیل خشمگین شده و به اهانت روی آورده است. گروهک های منافقین، سلطنت طلب ها و ... هدفشان این است که به نوعی مطرح بشوند چون سوژه دیگری ندارند، حرفی برای گفتن ندارند، لذا تلاش می کنند در کنار این اقدامات مثبت، بار منفی ایجاد کنند. ضمن اینکه دشمنان از همین شهدا و از همین حرکت های فرهنگی ضربه خوردند، چرا که همین حرکت هاست که مردم را متحد می کند که در راه جنگ اقتصادی فرهنگی مبارزه کنند. هدف دیگرشان این است که به نوعی این حرکت ها را زیر سوال ببرند و در انظار عمومی بد جلوه دهند که دیگر این اقدامات انجام نشود، غافل از این که با این کارهایی که می کنند و با این دروغ هایی که بخصوص در این موضوعات سر هم کرده و منتشر می کنند، نه تنها مسئولین ما در جمهوری اسلامی عقب نمی نشینند بلکه بیش از پیش ترغیب می شوند. چرا که نمی ترسند و به کاری که می کنند ایمان دارند.


وی در ادامه توضیحات خود گفت: مسئولین باشگاه سپاهان، از جناب مهندس تابش گرفته تا سرمربی محترم آقای قلعه نویی، انسان های مذهبی و معتقدی هستند و به کاری که انجام می دهند، ایمان دارند. با قلبشان انجام می دهند. جایی شنیدم که گفتند آقای قلعه نویی پول گرفته است این حرکت را انجام داده، می توانم قسم بخورم که آقای قلعه نویی در سال بیش از چندین برابر عددهایی که  در فضای مجازی و شبکه های معاند اعلام شده، در راه خیر کمک می کنند. حرکت های بسیار بزرگی در برگزاری مراسم های مذهبی از ساخت مساجد گرفته تا کمک به ساخت درب حرم حضرت سیدالشهدا که شاید راضی نباشند خیلی از مسائل دیگر بازگو شود.


وی افزود: در خصوص توهین به بازیکنانی که بعد از به ثمر رساندن گل یا پیروزی در میدان مسابقه، از ائمه یاد می کنند یا عکس شهدای بزرگوار را به نمایش می گذارند، این کارها اعتقادی است. قطعا آن ورزشکار عهد و پیمان یا نذری داشته که برآورده شده و طبق آن دِینی که داشته، این کار را کرده است. هدف از این تخریب ها انحراف جوانان با فرهنگ و با شعور است که از این راه آن ها را از شهدا دور کرده و به فساد نزدیک کنند و در ادامه با یک سری مسائل و اعتقادات پوچ که ساخته و پرداخته خودشان است، آن ها را به مسیر انحرافی خودشان بکشانند که البته کور خوانده اند. جوانان و مردم ما خیلی هوشیار هستند. همه ما با فشار اقتصادی که وجود دارد، در کنار نظام و شهدا ایستادند و مهمتر از همه، اینکه خون شهدا اجازه انحراف از مسیر اصلی را نمی دهد. مطمئن باشید توهین کنندگان جوابشان را می گیرند و در نهایت سرافکنده خواهند شد.

 


محمد قریشی که در عرصه فرهنگ با فدراسیون فوتبال همکاری دارد به خبرنگار ما گفت:  من ابتدا از خبرگزاری جام نیوز تشکر میکنم که حساسیت به خرج داده و به مسائلی می پردازد که ممکن از مغفول بماند. ما به شما افتخار می کنیم که به خاطر خون شهیدان و به خاطر اعتقاداتتان این حساسیت را داشتید.


وی افزود: دوم از فدراسیون و سازمان لیگ و بعضی از رسانه ها گله دارم. چرا که تریبون دارند و می توانند در خصوص این مسائل اقدام کنند و اجازه ندهند این ها عرض اندام کنند. با این همه رسانه و خبرگزاری و سایت و .. فضای مجازی که در اختیارشان هست، باید اقدامات لازم را انجام دهند.چرا که این ها عددی نیستند.  هرکس به نوبه خودش با توانایی که دارد با تریبونی که دستش است، با آن قلمی که دارد حتما باید جواب این یاوه گویی ها را بدهد چون با اعتقادات مردم بازی کردن و توهین کردن بسیار ناپسند است. جوانی که هنوز نمی تواند خوب و بد را درست تشخیص دهد، بازی با هویت او ضربه بزرگی به پیکره جامعه است.
از همه باشگاه هایی که کلمه فرهنگی دنباله اسمشان هست خواهش می کنم به فرهنگ توجه بیشتری داشته باشند و در کار فرهنگی بیشتر فعالیت کنند که باعث می شود جوانان ما آگاه شوند و مسیر درست را انتخاب کنند. با این کار از ناهنجاری ها در ورزشگاه ها هم به نحوی جلوگیری می شود. تاکید می کنم که هواداران ورزش به صورت ویژه روی بحث فرهنگ کار کنند انشالله بتوانیم در کنار هم جامعه سالم و جوان های سالم داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: