کد خبر: ۷۹۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۳۶۰
دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا با برتری دو بر صفر کاشیما آنتلرز مقابل پرسپولیس به پایان رسید.
۲ عامل مهم منجر به شکست پرسپولیس شدبه گزارش خبرداغ ، پرسپولیس در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیما آنتلرز با دو گل شکست خورد تا رویای قهرمانی برای پرسپولیسی ها کمرنگ شود. بعد از بازی برای بررسی علل شکست می شد دلایلی را کنار هم چید. مهم ترین آن بهم ریختن سازمان خط دفاعی بخاطر غیبت ماهینی و انتقال اجباری خلیل زاده به دفاع راست بود که منجر به استفاده از مصلح و تغییر پست انصاری هم شد. روی هر دو گل به ویژه گل دوم می شد اثرات سو تغییرات گسترده در خط دفاع را دید.

 

دومین عامل را می توان خستگی بازیکنان دانست. پرسپولیسی ها نتوانستند پرواز چارتر بگیرند و با دو پرواز راهی ژاپن شدند.  پرسپولیسی ها برای رسیدن به ژاپن به دبی رفتند و پس از وقفه یک و نیم روزه به توکیو سفر کردند. سرخ ها دو روز زودتر به ژاپن رفتند تا به اختلاف ساعت و زمان بیشتر عادت کنند. روز قبل بیرانوند مصاحبه ای رادیویی داشت که در آن گفته بود شب و روز را قاطی کرده است.

 

سیدجلال حسینی پس از بازی به این موضوع اشاره کرد و گفت:«بچه ها عصبی بودند. ما مسافت طولانی را طی کرده بودیم و خواب ما خیلی تنظیم نشده بود.»

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: