کد خبر: ۷۹۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۳۷۸
نکته‌ای که در بازی کاشیما و پرسپولیس بسیار اثرگذار بود، اشتباهات فردی بازیکنان پرسپولیس بود.
ضعف فردی، دلیل شکست پرسپولیس مقابل کاشیما/ عالیشاه و مصلح قاتلان پرسپولیس! به گزارش خبرداغ، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر صفر به کاشیما باخت تا کارش برای قهرمان شدن در لیگ قهرمانان آسیا سخت شود.

شاگردان برانکو در نیمه دوم نتوانستند مثل همیشه باشند و روی ۲ اشتباه فردی، ۲ گل از کاشیما دریافت کردند. نکته‌ای که در این بازی بسیار اثرگذار بود، اشتباهات فردی بازیکنان پرسپولیس بود.

شایان مصلح دفاع چپ پرسپولیس امروز بدترین بازی خودش را انجام داد. هر ۲ گل کاشیما از سمت چپ دفاعی پرسپولیس به ثمر رسید جایی که مصلح در آن قرار داشت. این بازیکن همچنین روی گل دوم اصلا در سمت چپ حضور نداشت و سرجینیو در شرایطی گل دوم کاشیما را از سمت چپ به ثمر رساند که مصلح روی خط محوطه جریمه بود.

دیگر بازیکنی که امروز اصلا در حد و اندازه‌های خودش نبود، امید عالیشاه بود. عالیشاه که دقیقه ۷۰ به جای نوراللهی به زمین آمد فقط و فقط توپ لو داد! عالیشاه که مدت‌ها است از شرایط آرمانی دور است نتوانسته برای پرسپولیس بازیکن مثمرثمری باشد. عالیشاه با آن بازیکن گذشته تفاوت فراوانی دارد و نتوانسته عصای دست برانکو باشد.

گادوین منشا، سیامک نعمتی، علی علیپور و البته علیرضا بیرانوند هم بازیکنانی بودند که نتوانستند انتظار‌ها را برآورده کنند و به پرسپولیس و برانکو کمک کنند. 

با این شرایط پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند در بازی برگشت با کاشیما در ورزشگاه آزادی دست به کار بزرگی بزنند و ضمن جبران شکست ۲ بر صفر به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنند.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: