کد خبر: ۷۹۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۳۰۲
فوق ستاره برزیلی پاریسن ژرمن ممکن است با حکم حبس طولانی مدت محکوم شود.
به گزارش خبرداغ ، نیمار بنا بر ادعای یک قاضی اسپانیایی ممکن است به جرم تقلب در جریان انتقالش از سانتوس به بارسلونا به ۶ سال زندان محکوم شود. نیمار، باشگاه سانتوس و همچنین باشگاه بارسلونا تمامی اتهامات نسبت داده شده را رد کرده اند. 

 

دادستان اسپانیا پیش از این به دنبال حکم حبس ۲ ساله برای نیمار در صورت گناهکار شناخته شدن بود اما حالا دادگاه به فکر صدور حکم حبس طولانی تری برای این بازیکن است.

 

گروه سرمایه گذاری DIS که بخشی از مالکیت نیمار در زمان حضور او در سانتوس را در اختیار داشت پس از پیوستن این بازیکن به بارسلونا در سال ۲۰۱۳ از این بازیکن، بارسلونا و سانتوس شکایت کرد و مدعی شد سهم واقعی خودش از مبلغ این انتقال را دریافت نکرده است. 

 

 والدین نیمار، جوزپ بارتومئو رئیس فعلی بارسلونا، ساندرو روسل رئیس پیشین بارسلونا و همچنین باشگاه های سانتوس و بارسلونا هم متهم به تخلف در این پرونده شده اند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: